Abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger
Dealsam
CVR-nr. 39274647
Dania 44 kldr.
4700 Næstved
kontakt@dealsam.dk

Betaling
Vi accepterer følgende kort: Visa, Mastercard.
Vi tager ikke kortgebyrer.

Levering
Fragten på Dealsam er gratis for medlemmer, for ikke medlemmer koster det 19 kr.
Din pakke / pakker vil blive leveret med PostNord eller DAO

Bindingsperiode
På Dealsam har vi ingen binding, de første 14 dage er gratis og herefter er prisen 119,- pr måned. Opsiges dette inden for de første 14 dage hæver vi ikke for dit medlemskab.

Opsigelse
Dit medlemskab kan til enhver tid opsiges, opsiges medlemskabet midt i en periode, stopper det først ved udløb af dette – herefter vil du ikke blive opkrævet yderligere.
Dit medlemskab kan opsiges under ”Mit abonnement” hvis du logger ind – eller på kontakt@dealsam.dk , oplys her dit ordre nr og din email.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til kontakt@dealsam.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.

Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit abonnement rettidigt, refunderer vi det indbetalte beløb til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på kontakt@dealsam.dk
Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Levering af varer
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort. Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos LMGroup ApS ej@Dealsam.dk .dk e nr og din email. es, opsiges medlemskabet midt i en periode, stopper det først ved udløb af dette - hereftog opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://Dealsam.dk er Direktøren Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@dealsam.dk

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@dealsam.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Dealsam
Dania 44 kldr
4700 Næstved
E-mail: kontakt@dealsam.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/ydelser:

__________________________________________________________________________________ Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________ Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________ Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Medlemspriserne på DealSam gælder kun for medlemmer. Du kan blive medlem med din første ordre. De første 14 dage medlemskab er gratis (herefter 119,-/md.) og kan opsiges når det passer dig. Se alle dine fordele ved at være medlem hos Dealsam.